Barnasinne

I förrigår var jag med en kompis och vi spelade Nintendo Wii, skitkuul och jag hade aldrig spelat det förut å nu känner jag mig smått beroende haha. :D  Tv -och dataspel är så jäklans kul ! Jag minns förut när jag spelade The Sims och en massa Harry Potter spel typ 24/7 och då var jag verkligen beroende. :P

     Jag måste berätta en rolig sak som hände då jag var ute med den här kompisen. Alltså, det här är typiskt min boringa humor men men, det var kul för mig iaf. :P  Vi satt i en hängmatta och gungade och så kmr det fram en 4-årig tjej och säger att vi inte får ha på oss skorna i mattan. Så vi ba, oj okej, och tar av oss dem å sen frågar hon om vi kan gunga henne, så vi ba, aa visst, och så gungar vi. Och den här lilla flickan, alltså, jag dog av garv ! Hon höll inte i sig i mattan så jag sa: Tänk om du ramlar? och hon ba: Men jag kmr inte ramla och jag ba: Men tänk om du ramlar? Och så höll vi på sådär jättelänge och ungen vägrade ge upp och jag är lika envis så jag fortsatte men sen blev det tyst å då frågade jag igen : Men tänk om du ramlar? och samma svar kom tillbaka till mig. Alltså, pjuuh, man måste uppleva det där för att vrida sig av skratt. Det var bara så skrattretande att hon aldrig ändrade tonläge eller mening. Barn är verkligen så söta när de är små, de fattar inget utan håller bara med, okej inte i det här fallet med mattan men efteråt när hon frågade om hon fick spela spel med oss och vi ba: Nej, om en timme kan du, och hon satt och väntade och frågade efter 5 minuter hur lång tid det var kvar. xD

  Den här skulle jag jättegärna vilja ha i julklapp... Någon ? ; )





Idag hade jag skola, slutade halv två och drog hem. Vädret är bara uselt och jag önskar att det kunde snöa så man kan bygga snögubbar, göra änglar och ha snöbollskrig ! :D Snöö, vart är du ? Kom hit nuuu !
Imorgon har jag omprov i samhällskunskap och jag ska fan i mig klara av det. Tänker plugga snart och lägga mig tidigt så jag är utvilad till imorn. Har varit jättetrött å seg de senaste dagarna, kan det bero vädret, eller ? Åh, jag vill ha sommar. Snö också men först snö jättesnabbt och sen sommar för alltid. Underbart, det skulle vara.

På fredag kanske jag ska ut med mina dos favorites och vi kmr väl käka ute, umgås och bara ha kul. :D Gud, vad jag längtar !!

Det är skitkallt i mitt rum, fryser jämt och elementen är typ varma men ändå så känns det som om man går in i ett kylskåp så fort man träder in. :S

Aja, ni får ha det så varmt :D och ha en lugn å trevlig kväll med en varmchoklad i handen !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0