Besviken över Harry Potter DVD

Hej !

Har haft en boring helg, pluggade typ hela dan igår men det är bra, för nu har jag det mesta avklarat, kmr ha en ganska så fri vecka från plugg. :D
Och idag hade jag min sista träning !! :(( Är lite ledsen för det liksom, för det var en underbar grupp jag var med i och vi dansade å hade kul o nu är det bara slut. :(
Men men, på lördag nästa vecka är det uppvisning och som jag skrev förut så tänker jag inte vara med, av den anledningen att jag fortfarande känner mig osäker på koreografin och plus att jag inte är redo än. :(

Asså, jag blir riktigt sur nu !! Ni vet Harry Potter och Fenixordern och extramaterialet ? Jo, den söög balle !! :@ Först så visar de en massa tråkiga grejer med Tonks där hon bara fånar sig, sedan scener och flashbacks där de diskuterar Harrys öde (vilket jag redan vet eftersom jag läst boken) och sedan typ hur musik och andra sekvenser gör att filmen blir kompakt och flytande... Borttagna scenerna var bara tråkiga och jag fattar inte varför de inte tog med intressanta saker ? I flammande bägaren fanns det skitmkt extra material och det var skitkul å titta på det men den här gången har de gjort rekord i att skapa det tråkigaste extra materialet någonsin !
Dessutom så står det att det finns DVD-ROM och bonusmaterial i skivan om man sätter in den på datorn men NEJ, självklart så kan man inte hitta den ! :S Var i helsike ligger bonusen då ? :S :S Åh, jag orkar inte leta efter den längre, blää skit.
Är det någon som vet hur man hittar bonusmaterialet i DVD-ROM saken som man sätter in på datorn ? Snälla, hjääälp !

  Jag som hade sett fram emot det här... :(


Haha, jag låter som någon besatt och desperat psyko och ja, jag är det nu, det gäller ju Harry Potter, haha ! :P
Snart är det Parlamentet ! Brukar inte titta på den, bara när Björn Gustafsson är med men jag tänker ge den en chans ändå. :D

Trevlig kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0