En skål för året som komma skall !

Hejsan ! =) (För den som orkar läsa denna långa text om mitt superintressanta liv som faktiskt är intressant för de som bryr sig)

Jag har jättetråkigt just nu och jag skriver bara för att ha något att göra. Imorgon är det nyår, kan ni fatta ? Det har gått ett år om en dag... Gud vad pirrigt, jag har inte ens skrivit nyårslöften än ! :S Det känns som om allt går för snabbt, jag hänger inte med i farten, eller så är jag bara slapp och långsam att jag inte orkar bry mig om det vardagliga i livet längre. Fan, vad händer med mig ? 
   Efter jag bloggat ska jag titta på videos där kändisarna från Greys är med, så kär jag är i den serien så förstår ni nog hur pass mkt jag längtar till säsong 4. :D Alltså, serier har en vana att aldrig ta slut och egentligen är det bara bra, för om Greys försvann skulle jag typ dö av uttråkning MEN hur kmr de på vidarehandlingar och allt ? Är det inte svårt att komma på nya saker hela tiden ? Som att Meredith plötsligt ska bli deprimerad över sin mammas död, var mamman tvungen att dö pga hjärtfelet som plötsligt dök upp när Meredith äntligen var lycklig med sin McDreamy ?
     Åh, jag vill bli en läkare, varför valde jag Sam/Kultur, jag borde tagit Natur/Beteende, det är ju det jag brinner för ! Jo, det är bra med allmänbildning och det var därför jag tog SK men NB är så kul (om man bortser från matten) och man får läsa biologi, kemi och fysik. Fysik är intressant men ganska svårt, tyckte iaf det i 9an när vi höll på med Archimedes princip, vars princip jag förstår men inte kan förklara. Biologi är däremot mitt favoritämne ! Svenska är också mitt favoritämne.
     När jag var liten ville jag bli polis, eftersom min faster var det, sen ville jag bli författare eftersom jag läste skitmkt böcker och insåg hur spännande det var och sen ville jag bli psykolog eftersom jag är en person som förstår människor och lekte hobbypsykolog på högstadiet, alla som hade problem brukade komma till mig eftersom jag var bra på att prata, jag förståd folk och jag hade lösningar. Jag har inte det längre, jag har förändrats sen i somras. Och nu vill jag bli läkare, eftersom jag började titta på Greys Anatomy och typ började älska allt som hade något att göra med medicin, vita rockar, hjälpa människor, bota sjukdomar, ge ut recept och latin... Jag brinner för det här och det är inget som kmr gå över sådär snabbt, hoppas jag iaf. Jag vill bli läkare. Men komvux kmr antagligen vara borta när jag har tagit studenten, måste ju plugga upp mig i de ämnen jag inte läst på gymansiet om jag ska kunna bli läkare. Dessutom måste jag få MVG i matematik A, B, C, D och E. Jag kmr ju knappast behöva pytagoras sats och ekvationer inom läkaryrket. Eller ? Jag vet faktiskt inte, jag kanske lär behöva det. Blä.

Oj, lång text och spännande för den som bryr sig, dvd Boomass, tack för att du läser och ger mig stöd gumman, du är bäst. :D <3

Men nu har jag villat bort mig från ämnet, nyår var det, ja. Nyårsafton imorgon måndag och på tisdag är det första januari !! :D Shiit, jag längtar, kan inte vänta tills det nya året kmr och en ny start tar sin början. Längtar.

Jag ska skriva nyårslöften efter jag duschat men jag tänker inte säga det här, jag anser att nyårslöften är privata, det är något man lovar sig själv/andra också men det är ändå privat. Så, tudeliduuuu ;)

Hinner inte skriva imorn, ska till mia föräldrars kompisar och fira nyår där, kmr bli trevligt och kul, hoppas jag. :) Så, GOTT NYTT ÅR !!!!! OCH GLÖM INTE ATT KÖRA FÖRSIKTIGT UTE PÅ GATORNA, HINT DRICK INTE FÖR MKT ! ;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va roligt det var att läsa den långa texten ;)
Jag tycker ochså att det är helt onödigt att läsa så jävla mycket matte för att bli läkare.... Som du sa, vem behöver phytagoras sats egentligen? inte jag iaf ;)

TAAAAAAACCCCCKKK

2007-12-30 @ 17:57:28
Postat av: Anonym

nu kom inte hela min text med :,(

men gott nytt år iaf ;) detta är början på din läkarkarriär :)

2007-12-30 @ 17:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0