En som gillar å ta´t lugnt !

Usch, vilken regnig dag det är. :/ Det har bara regnat och varit kallt hela veckan, blä. Kan inte regndropparna omvandlas till snöflingor istället ? *hoppfullt leende som strax kmr se uppgivet ut*
Nej men snart är det vår iaf och då blir vädret varmare förhoppningsvis och senare kmr sommaren och då, då är det bad, sol och snygga kläder som gäller ! Gud, vad jag längtar ! :D
   Men aja, idag var jag ute med en väninna och vi hade det trevligt. :) Men innan dess vaknade jag 11.40 när jag egentligen skulle upp 10.00, för å träffa kompisen prick 12, så min kompis blev inte så glad när hon väckte mig 11.40. Hon ba: DET ÄR 20 MINUTER KVAR INNAN VI SKA UUUUT !! Jag ba: *gäsp* vänta.. vaah... hjäälp... *gäsp* nej, ta inte mobilen ifrån mig, jag behöver den.... <-- dröm som utspelas på Christians bevåg. :O Haha, nä men det gick bra iaf och hon var inte sur efteråt. Eller hur, gumman ? ;D (A)

Jag köpte två tidningar, Glamour och Veckorevyn. Egentligen känns det onödigt att köpa en massa tidningar för att bara läsa de en gång och sen lägga undan de i ett hörn. Men jag har så tråkigt annars så jag behöver tidningarna ! De håller hoppet för levnad uppe, haha !


                 Ej de nya numrena !

Ska strax äta middag med mamma och sen läsa mina magazines å äta Geisha. :D Efteråt kmr jag gama åt mig Greys och bara ta det lugnt.
 
See you later !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nope inte ett dugg! egentligen -----> (pissed off)

skoja ;)

ha en bra kväll!

2007-12-28 @ 19:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0