F R E D A G

Hello sunshines ! :D

Är på ett väldigt bra humör idag ! Vaknade kl 6, tog en dusch och drog till skolan vid 9, börjar 9.25. Det känns så uppfriskande och fräscht att duscha på morgonen och sen gå ut i det kalla vädret. Och som om det inte skulle räcka nog så fick jag tillbaka provet i samhällskunskap och jag fick VG+ ! Är så jävla glad, för jag hade ju fått IG förut och gjort omprov. Haha, nu är det ett spikat VG i samhk. :D
   Dessutom så kan jag fortfarande inte fatta att jag vann Harry Potter tröjan. Jag brukar aldrig vinna tävlingar, aldrig men den här gången vann jag. Unbeliveable. :D Tänk att min motivering vann, haha ! Jag skrev att om jag var Harry P. för en dag så skulle jag bland annat pussas med Hermione bara för att göra Ron pissed off. xD

Titta vad jag hittade ! Det är en sneak peak på Halvblodsprinsen och de snackar om kyssen mellan Harry och Ginny, Ron och Lavender, och även Ron och Hermione. Egentligen ska inte Ron och Hermione kyssas förrän i sjunde boken men manusskrivaren är kär i att alltid ändra och fixa, så jag hoppas filmen blir bra ändå. :P Gillar nämligen inte när de inte följer boken utan klipper ihop egna saker själv. Filmen visas på bio i november.
 




Skönt att det äntligen är fredag. Jag ska bara ta det lugnt ikväll och hoppas ni har det trevligt. :) Ni får ha en skön helg, jag måste plugga till mina två matteprov som jag har nästa vecka, så ingen rolig helg precis men snart är det jullov, och då jävlar ! :P

See ya !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0