I love Spice Girls

Julavslutning imorn ! Längtaar ! Ska bli så skönt att bara vara ledig och slappa. :D Tänk att jag går på gymnasiet just nu och att det gått ett halvår. Wow haha. :D Fast kmr sakna klassisarna lite, får se dem nästa år. :P

Jag tittar på Spice Girls official reunion nu på tv4 och det är faktiskt både spännande å kul att kolla. :D Minns när jag var liten och ÄLSKADE Spice Girls, hade deras cd-skivor, lyssnade på de varje dag, bytte bilder med kompisar och lekte med dockor som såg ut som de i gruppen ! :P Har även deras filmer och en klocka som hänger i mitt rum just nu xD. Har inte orkat byta klocka, alla andra klockor tickar så högt och den där gör inte det så då kan jag sova. :P
Men jag minns att Geri Halliwell var min favorit, kmr inte ihåg varför men jag tyckte om hennes röda hår och kläder. :P Haha, kanske lite porrigt om man tänker efter men så tänkte jag inte då, tyckte bara det var fint. :P
Alltså, det är ju väldigt ofattbart hur kända de egentligen var och nu snackar ingen om de längre. Lite sorgligt men så är det ju med allt egentligen, något blir populärt men sen försvinner spänningen. Fast jag undrar om de skulle fortsatt vara kändisar om inte Geri hoppat av och gruppen splittrats senare ? Hm. :P

Vem var eran favorit ?





Efter Spice Girls blir det Magnus Betnér - inget är heligt på kanal5 och jag såg honom i parlamentet å han var väl rolig men mest ironisk, fast jag får väl se om jag kmr tycka om det här. :P


 

Ha en trevlig kväll !

Kommentarer
Postat av: .....

Min favorit var BABY SPICE ;) hahah Emma asså ;)
Jag gillade att hon var barnslig och dessutom hade hon alltid så fina tofsar i håret som jag var avundsjuk på.... :D men jag ssäger bara att spice girls var mitt liv när jag var liten :) har fortfarande massor med låtar av dem hemma.

2007-12-21 @ 16:23:57
Postat av: Aysi

Haha gumman ! Så du gillade henne, då vet man det :P Ja, mitt liv också.. Kmr ihåg att jag köpte såna där skor som Emma hade, stora, högklackade med kilklack på, rosafärgade. xD Haha, såg cp ut.

2007-12-22 @ 19:47:06
URL: http://littlehouse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0