It´s raining cats and dogs

Tjena tjena, flickor å pojkar !

Har haft en fett sköön dag, skolan gick snabbt och efteråt träffade jag mina kompisar och nu är det helg ! Ser fram emot att få sova ut nu å verkligen vila upp mig.
   Det har regnat hela dagen idag och det är slask överallt, snöö, please ? Hoppas det inte regnar under helgen, vill ha vackert väder, inte mörkt och blött. :(  Har ni märkt att engelsmän säger "It´s raining cats and dogs" när det regnar skitmkt ute ? Alltså, varför just katter och hundar, vad har de med saken att göra liksom ? :S Haha, på svenska låter ju det helt knäppt. :P

Imorn ska jag hem till en kompis och nästan hela min klass ska dit för vi ska baka pepparkakor, mysigt ! :D Direkt efter det måste jag dra till Solna för det är dansuppvisning där och min grupp ska dansa fast jag ska inte vara med på uppträdandet. Det kommer bli så jäkla kul å titta på när alla dansar, älskar att se på dans, det är fett med nice assååh. :D
   Haha, som ni märker, använder jag ordet "fett" vilket jag i vanliga fall inte brukar säga men jag gör det bara för att det är kul, inget annat. :P Fett bra, va ?
 

Ikväll blir det Idol-final ! Vem tror ni vinner ? Jag hejar på Marie Picasso iaf, hon är grym ! Jag har inte hört Amanda sjunga för jag tittar inte på Idol, utan bara på auditions och finaler å sånt men Marie sjunger skitvackert, därför vill jag att hon vinner.



Vem blir årets Idol ?
 
image43


                                        Marie          ELLER         Amanda



Ska titta på finalen, krypa in i min pyjamas, läsa en bok och äta lite choklad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0