Julavslutning :D

Yeees, äntligen blir det no school for two weeks ! Gläädjeee :D
Snart ska jag dra till skolan men eftersom jag gick upp tidigt, åt värsta frukosten och hann med allt jag skulle hinna med så har jag tid för att blogga, bra va ? :D
Jag vet inte hur lång tid det kmr ta i skolan men typ vid 11-tiden ska vi till aulan och lyssna på folk som ska sjunga,
tråkigt egentligen men palla klaga när det snart är jul. Man får stå ut lite. ;)
   Det blir antagligen fika med klassen efteråt, för min klass är verkligen kär i att fika, eller kanske något annat men jag måste hem efteråt och fixa & trixa med julklapparna. Ikväll blir det tjejmiddag också, så jag måste göra mig i ordning för det med ! :D

Ja, nu måste jag bege mig ut men ni får ha det så fint ! :D

Pusss !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0