Liten inblick i mina tankar

Honestly what will become of me
Don't like reality
It's way too clear to me
But really life is daily
We are what we don't see
Missed everything daydreaming

          


Flames to dust
Lovers to friends
Why do all good things come to an end
Flames to dust
Lovers to friends
Why do all good things come to an end
Come to an end come to an
Why do all good things come to end?
Come to an end come to an
Why do all good things come to an end?


Ibland känns allt bara värdelöst men sen kmr ens underbara vänner till räddning så står man där och är glad igen. Gud vad jobbigt det är att vara tonåring ! Kan inte någon bara komma och säga att allt ska gå över och att man hittar lyckan till slut när man är 60 år gammal och har en lika gammal livskamrat vid sin sida ? Blä vad deppig jag är men jag är en drömmande människa, nästan för mycket... Verkligheten lockar mig inte direkt men om man vill göra något för att verkligheten ska se ut som i ens drömmar får man väl vakna och sätta igång och göra nåt. Jag tänker inte sova mer. Menar inte vanlig sömn nu, för er snillen som inte förstår. 8-)

Btw, inte jag som ritat bilden. Är tyvärr inte ens i närheten av det. :P  Har dock en kompis som är grym på att rita manga och diverse andra saker ! Min lilla mangafigur <3




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0