Lycka ! och skön musik

Hej ! 

Idag hände något som verkligen piggade upp mig och gjorde mig skitglad ! Kommer ni ihåg när jag tidigare skrev om en tävling som jag varit med i, om Harry Potter ? Jo, nu är det nämligen så att jag har vunnit den där hoodtröjan ! :D :D :D Ooooh, jag är så glaad ! Tänk att jag vann den ? Av alla människor som kan vinna så var jag en av de lyckliga vinnarna. :D Haha, kan nästan inte fatta det men det är sant. Och något som gör mig ännu gladare är att det inte bara är jag som vunnit utan även min kompis !! Haha, båda fick en postavi idag och vi hämtade paketen tillsammans. Fan vad underbart och tänk att både hon och jag vann. Wow. :D Imorn ska jag definitivt ha på mig den, tänker gå runt å styla även om det är fem år efter boken kommit ut, alla läst ut den och ingen bryr sig om Harry Potter längre men ändå, jag vill. :P

Jag har börjat lyssna jättemkt på gamla låtar, alltså t.ex. Rihannas ett år gamla låtar eftersom jag inte har de nedladdade på datorn och jag brukar alltid tänka att de nya låtarna är bättre än de gamla, eftersom de är nya men
nej, nu lyssnar jag på de äldre och de är minst lika bra. Här kommer några musikvideos :












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0