Mer om mig ;)

Vem är du? Aysegül
Attityd: Trevlig, glad och respektfull.
Ålder: 16, snart 17 :D
Hemsida: Som jag tycker om ? Just nu: www.facebook.com
Du bor: Nacka
Ekonomi: Pappa betalar
Civilstatus: Singel
Stjärntecken: Vädur
Mattetalet 1024*768 eller 800*600? 800*600 ser lättare ut...
Internet Explorer, Mozilla, Netscape eller annat? Internet Explorer ?
Din bästa egenskap: Att jag är förstående
Din sämsta egenskap: Att jag ibland lägger mig i saker som inte angår mig. :$
Husdjur: Har ingen
Familj: Pappa & Mamma
Kroppsdel du har mest nytta av: Ögonen, leendet och munnen !
Kroppsdel du tycker bäst om: Benen, ögonen, mitt hår (?) och naglarna
Jag sover: På tok för länge på helger men på tok för lite under vardagar
Djur jag är lik: Katt, gillar å lata mig :D
Tror du på något? Jag tror att religion gör en välmående även om jag inte är religiöst troende...
Frisyr: Långt och vågigt
Hårfärg: Mörkbrunt
Ögonfärg: Bruna
Längd: Väldigt kort... 1.55 cm
Vikt: Jaa efter julen så är det väl mer men sist jag vägde mig var jag 50 kg
Skostorlek: 36 eller 37
Gillar: Förstående människor, folk som är allmänt trevliga och de som anpassar sig efter människor beteende.
Ogillar: Beteendet hos vissa som inte uppskattar alla de bra sakerna han/hon får.
Favoritmat: Pannbiff med makaroner och brunsås, ketchup, sallad
Favoritglass: Ooooh, mååånga !!!! ÄLSKAR GLASS !!
Favoritdessert: Kladdkaka ! :D
Favoritpizza: Kycklingpizza och kebabpizza
Favoritdryck: Cola, päroncider och Loka/Hallon smak
Gillar du godis? Gillar du att skoja ? JAA FÖR FAAN
Isåfall vilken sort? Choklad of course, lakrits/hallon dödskallar och annat smått & gott :D
Favoritdrink: Bål utan alkohol
Favoritfim: Under Toscanas sol, feel good film !
Favoritdag: Onsdag, fredag och lördag
Favoritklädesplagg: Jeans, tjocktröjor, klänning, kjol, linnen, ja mkt..
Favoritbok: Harry Potter utan tvekan men en annan bok som också är bra är "Shoo bre"
Musiksmak: Allt förutom hårdrock
Favoritdoft: Min parfym (Guess), nyduschad doft och killparfymer... ;)
Favoritblomma: Tulpan, ros och solros
Öl eller vin? Har aldrig druckit vin, testat öl så öl :P
Liknar du en kändis? You tell me :S
Senast köpta skiva: Salem Al Fakir
Senast film på bio: Harry Potter och Fenixordern
Bästa låten i världen: The Fray - Littlehouse och Josh Rouse - Quiet Town

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va roligt det är att lära känna dig bättre ! ;)

mer sådana listor!!!

2007-12-29 @ 18:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0