Never give up och Guldkompassen flyger till dig

Hej på er alla sunshines !

   Jag har haft en ganska dålig vecka, mått dåligt och känt mig stressad å bara trött hela tiden. Men nu är det över ! Känner att stressen börjat avta och dessutom gjorde jag omprovet idag och jag fick Godkänt på G-delen (läraren
rättade bara G-delen snabbt och inte resten, för det skulle han göra senare) och det kan ha varit pga provet som jag känt mig nere + vädret, men som sagt, det är öveeer ! :D 
Som Winston Churchill sade en gång i tiden, ge aldrig upp, oavsett hur dåligt du mår. Du har bara ett liv. 

  

    

   Jag är skitglad och lättad, och alldeles strax ska jag plugga till ett läxförhör imorn och sen ska jag titta på Kavak Yelleri och äta chokladbiskvi ! :D

image39   Åååh, visst ser det gott ut ? :D


Btw, så vill jag jättegärna se Guldkompassen som har biopremiär imorgon ! Jag är inte vidare intresserad av fantasy (min kompis är däremot det) och när jag berättade för min kompis att jag ville se filmen så blev hon mållös och hon fick fram konstiga ljud, jag ba, hallåå måår du braa ? :P Ja, chock, kallas det väl ! xD
Jag vill läsa boken också, den verkar vara intressant.



Iaf, trevlig kväll !

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad betyder Btw?

2007-12-07 @ 20:06:21
Postat av: Anonym

By The Way, alltså förresten :P Haha, gumman, nu har du lärt dig det :)

2007-12-07 @ 20:51:30
Postat av: Anonym

:) tack!

2007-12-07 @ 21:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0