Ni vet, vi vet, jag vet, det är måndag idag !

Tjena ! :D

Ja, nu har skolan börjat igen och det kändes som om jag haft lov skitlänge, vilket man nästan kan säga eftersom jag inte haft lektioner under projektveckan, lov från lektioner ! :D
   Det märks verkligen att det är måndag. På morgonen vaknar jag med värsta träningsvärken i hela kroppen, stressar mig till skolan, kommer försent till spanskan, det regnar ute, blää, fattar inte uppgiften på datorkunskapen, sitter där och är allmänt förvirrad, träffar sen en kompis efter skolan och känner mig skittrött. Ja, det är måndag, jag skyller verkligen på det ! :P

Idag var det meningen att alla från klassen skulle till skolan och redovisa projektet vi gjort för föräldrarna men nästan ingen tänkte gå och mina föräldrar kunde inte så därför struntade jag i att gå på den ! Sköönt, nu har jag vilat och ska snart äta middag.

Imorn kommer jag inte ha någon spanska och då tänkte jag kanske träffa en kompis å bara hänga lite ! :D

Ni måste se på det här klippet, så jävla synd för den här tjejen alltså. Haha, tänk dig själva i den här situationen. Vad skulle du ha gjort ? xD


Haha, hon kanske också hade en dålig måndag ?


Köpte ett par vantar idag från Cubus, för endast 79 kr. Mina är gräddvita och inte gråa som på bilden.



Nä, nu ska jag käka ! Ha en fortsatt trevlig kväll (de säger alltid så på nyheterna :P).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0