Nu vet du lite mer om mig ;)

Tio första:

Första bästa kompis: Boomass <3 Fortfarande bästisar !
Första bil: Inte än haha
Första kärlek: Har nog inte haft det ännu...
Första husdjur: Har aldrig haft nått, om inte ekorren på balkongen räknas xD
Första semester: Turkiet
Första jobb: Praoat på Exlibris (nu Akademibokhandeln)
Första köpta skiva: Spice girls antar jag haha :D
Första riktiga kyss: Hahah !
Första piercing: Öronen
Första konsert: Shakira

Nio sista:

Sista alkoholdrycken: Övernattning hos en kompis, typ halloncider med pytte lite alkohol i :P
Sista bilfärd: För några dagar sen med pappa <3
Sista filmen du såg: Kate & Leopold
Sista bubbelbadet: Oj, det var ett tag sen...
Sista spelade cd: Laleh
Sista gången du grät: Idag, det var sorgligt på Greys Anatomy :(
Sista måltiden: Det jag äter nu, mackor :P

Åtta har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar? Nej
Blivit arresterad? Nej
Blivit kär vid första ögonkastet? Ja men när jag var liten :S
Varit på tv? Nej men på film ? :D
Fått ditt hjärta krossat? Ja, två gånger...
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej
Haft ett one night stand? Never :S
Busringt till nån? Haha of course, vem har inte ? ;)

Sju saker du har på dig:

Pyjamas byxor, tröja, tjockstrumpor, hårsnodd, trosor..

Fyra personer du kan berätta allt för:

Boomass
Pappa
Mamma
?

Tre val:

Svart eller vitt? Svart
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? CHOKLAD <333


Två saker att göra innan du dör:

Resa jorden runt
Testa bungyjumping och annat äventyrligt


En sak du ångrar:

Jag kan ångra i stundens hetta men egentligen lär man sig något av sina misstag och andra saker så jag ångrar mig inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0