Nyårsafton

God dag gott folk !

Känns det inte härligt ? Imorse snöade det för fullt med små snöflingor men nu är det tyvärr borta och har förvandlats till vatten men men, jag hoppas ändå på ett vitt nyår eller vit nyår, äh något säger man och ni fattar. :P
   Idag känns allt underbart, det kan bero på att ett nytt år ska komma och att jag är förväntansfull och att jag ikväll ska fira å allt men jag har skrivit mina nyårslöften och jag är färdig med allt. Det känns skönt, lätt och bara avslappnande. Nu längtar jag till kvällen, ni vet maten å allt och så klart till tolvslaget då vi träder in i ett nytt år ! 

Många ser nog fram emot det nya året, det gör jag, och jag hoppas det blir mkt bättre än 2007. Det har varit ett ganska så bra år men jag vill börja om från början och vara lycklig igen. Mycket har hänt men jag släpper det och en ny början har sin gång. 


                                                                 
 
Nu ska jag bara slappa lite, äta lite frukt och förbereda mig inför kvällen.

Ha ett GOTT NYTT ÅR allihopa och FIRA ikväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0