Turkiet - Here I come !

Hej igen !

Har inte haft lust till att blogga på sistone men nu har det hänt lite spännande grejer så jag är taggad till att skriva ! :D

Idag var planen att jag skulle julhandla med mamma, köpa till föräldrar (även om min mamma var där) och present till en kompis som har tjejmiddag på fredag men nej, det gick inte för mamma kom inte hem förrän halv sex och då hade jag ingen lust att gå ut i mörkret. :( Så imorn blir det julhandel istället, även om jag slutar 4.

Pappa överraskade mig på telefon idag ! VI SKA ÅKA TILL TURKIET på julafton och komma hem den 3 januari 2008. :D Haha, jag är så jäkla glad, precis vad jag önskade mig ! Äntligen, att bara komma bort från dystra Sverige till underbara Turkiet, där jag kan pussa ihjäl mina kusiner och bara vara lycklig. :D Lääängtar !!
Asså tänk, snart är det 2008. Kan inte fatta, det känns jättemysko och säga 2008. Gud vad tiden går snabbt. Kmr inte ens ihåg hälften av det som har hänt under året, förutom några olyckor i familjen, födelsedagar, nians bal och skolavslutning och sen när jag började i min underbara klass på gymnasiet. :D Men men, livet går vidare och det dyker upp nya tillfällen att uppleva livet på. Insallah. Önskar att alla människor kunde känna så men..ja, tyvärr är det inte så. Jag är ledsen för det.

  L.Ä.N.G.T.A.R. Men är lite nervös inför flygresan, brukar alltid bli det. Tänker alltid att planet kmr störta när den flyger över havet. :P


På fredag blir det skolavslutning, yaay, äntligen, looov och söömn. :D Fast betygen kmr bli hemskickade en vecka innan terminsstart. :( Jag vill ju veta nu på fredag... Blä på nacka gymnasium :P



Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0