Another funny saturday

Hej på er ! =)

Hoppas ni haft en skön lördag, det har jag. Sov till 11 ungefär, åt värsta frukosten och slappade resten av dagen. Det blev ingen fika idag så vi bestämde oss för att ta det till nästa vecka istället.
Tänkte plugga lite men jag orkade verkligen inte, jag vet att det kmr bli stressigt sen för mig men imorn har jag tid, behövde en dag bara för att vila och göra det jag hade lust med.
   Btw, läser ju Harry Potter boken och det är spännande att läsa, även om jag vet vad som ska komma å så. Men jag önskar att jag väntat tills den svenska kommit ut och inte läst den på engelska... På något sätt känns det mer "äkta" att läsa HP på svenska än engelska... Jaja, det är kul att läsa iaf. :D

Ikväll blir det köttbullar med fullkornsris (mamma är typ kär i nyttigt ris) till middag. Ska bli gott, älskar köttbullar ! :D Och sen ska jag titta på Zoraki Koca och Genco, två turkiska serier som jag brukar följa, och äta kladdkaka med vispgrädde, mums ! :P

    
      Zoraki Koca                       Genco


Ha en trevlig kväll !

Kommentarer
Postat av: .....

Låter som en trevlig dag för dig! :)

2007-11-24 @ 18:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0