Är sjuk :(

God kväll :) Eller ja, det är natt typ men iaf. :P

Gick inte till skolan idag, är jätteförkyld och jag har hostat och nyst hela daagen. Hade även feber fast nu har det blivit lite bättre för jag vilade typ hela dagen. Kan knappt fatta att jag hade skitont i kroppen för 5 timmar sen och nu sitter jag här och bloggar å mår hyffsat bra förutom att min näsa rinner varje tickande minut.
    Jaja, det viktigaste är att febern är borta och att jag är redo för imorn : Harry Potter och Dödsrelikerna kmr ut på svenska !!! :D :D :D Woho, jag och min kompis ska köpa boken i Kvantum (livsmedelsbutik tänker ni) för där kostar den 159 :- och i Åhlens kostar den 199 :- . Palla betala 200 spänn när man kan betala för 40 kr mindre. :D Okej, det lät som om skillnaden var större när jag sa 159 och 200 men äsch. =P
    Hoppas jag vinner den där Harry Potter tröjan... Det skulle bli alla tiders då ! :D Oj, det blev mycket HP-nu, ska byta ämne.

Jaa...Har inte så mycket att skriva om eftersom jag varit hemma hela dagen men det finns en sak fast det kan jag inte skriva om för min kompis följer min blogg och jag vill att det ska vara en överraskning för henne. :P Så, tyvärr. :D

Kollade ni på Ugly Betty och Desperate Housewives idag ? Guud, det blir spännande för varje avsnitt som går.
    Vad ska hända med Betty och Henry ? Kommer de att bli tillsammans och är barnet verkligen hans ? Kommer Bettys pappa att dö, precis innan han ska återförenas med sin familj ?
Ååh, varför kan de bara inte vara lyckliga för ? Stackars Hilda, hennes Santos dog och sonen är ledsen.
Alltså tänk er, ni har hittat ert livs kärlek och tänker gifta er och har planerat å allt möjligt. Och så plötsligt så dör din kille/tjej och så står man där helt ensam och bara.. typ har minnena kvar. Gud vad hemskt.
    Och i Desperate, jag ogillar verkligen den där nya kvinnan, Karen tror jag hon heter. Usch, vad irriterande hon är och haha, stackars Bree, hon kommer att explodera nån vacker dag. Fast jag undrar vad Karen döljer för något ? Vem är pappan egentligen och vad har hänt ? Varför kan inte hennes dotter minnas något ? 
    Min teori är att dottern blev våldtagen av pappan och att hon har blockerat alla de hemska minnena från Wisteria Lane. Vad tror ni ?

Aja, måste sova nu så jag är frisk till imorn. God natt, ha det så bra ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0