Dagen, helgen och nästa vecka

Heej... :-)

Hur mår ni idag ? Jag mår väl ganska bra just nu men det kunde jag inte säga förut. Jag var trött och kände mig lite nere, snuvan vägrade försvinna och jag hostade, bla bla. Gillar inte att vara sjuk, speciellt inte på vintern då det redan är skitmörkt ute och man bara känner sig deppad hela tiden. Usch, säger jag bara !

Well well, idag träffade jag min bästis iaf och hon är verkligen den enda som kan pigga upp mig på maximal nivå. :P Vi åt i kungshallen, paprika pizza blev det och sedan satt vi å käka godis å bläddra i skolkatalogen, haha ! :D Bästa ! <333

Nu i helgen så kanske jag ska ta en fika med en kompis å bara umgås. Ska bli mysigt, har saknat henne jättemkt.<333 Det är inte varje dag man träffar sina kompisar och jag önskar bara att det fanns mer tid till att göra det oftare men skolan tar ju upp all den tiden med läxor å allt möjligt. Och när man väl är ledig vill man vila eller bara slappa istället för att vara ute och spralla sig å slösa på energi (jag känner så iaf). Mer tid, alltså !

Åh, jag har inte shoppat på länge, känner att jag behöver göra det ! :D Älskar att titta runt i affärer, prova och köpa kläder. :D Men det är lite tråkigt att de flesta vinterkläderna i butikerna inte är så snygga som man vill ha dem. Faan, jag längtar till sommaren, för då kan man ha på sig klänningar, tunikor, linnen och slippa tjocka å bylsiga tröjor. Även fast det är mysigt med stora tröjor så föredrar jag faktiskt tunna kläder, känns mkt snyggare.
Jag tror jag ska shoppa under veckan, har ju projektvecka så det blir väl inga nya läxor, kan jag gissa. SKÖNT ! Men jag har tusen andra läxor ändå så heelt ledig blir jag inte. :(
Men som sagt, shoppning under veckan, spikat, antingen går jag med mamma eller med en kompis, får väl se vilket humör jag är på. ;D
Iaf, här har jag lagt upp bilder på kläder jag vill ha. De första sju kläderna kommer från Lindex (Lindex har väldigt snygga kläder kan jag faktiskt medge, även om man tror att butiken endast är ansedd för kvinnor över 30 år och tanter) och de nedersta är från H&M ! Men det här är inte allt det jag vil ha, finns mer i affärerna. :P 



         
          



         


Trevlig kväll !  =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0