Dans och andra minnen

Hej på er. =)

Idag hade jag träning, det var skitkul och utmärkt för min kropp eftersom jag inte tränat något på två veckor (förutom skolidrott). Jag dansar ju magdans blandat med street dance och det är verkligen jättekul, man blir smidig och får värsta fina magen också. =D Jag har fått två magrutor av att dansa, hähä. ;-) 

                                                                                     

Jag kom hem, tog en dusch, snacka med en kompis på tele och sen åt jag min middag, det var kryddade kyckling klubbor med ris å sallad. Mums !
   Nu hade jag tänkt att blogga klart, kika på lite andra bloggar, göra mina läxor och sen sitta å läsa tidningar å äta godis med min underbara mamma. :P Har faktiskt märkt att jag nästan aldrig har suttit ner bredvid henne och bara pratat. Har alltid gjort andra saker, som t.ex. sitta vid datorn eller kolla på tv, eller prata med kompisar. Måste ta mig tid till mamsen också ju, she is important. <3



Håller på att äta en tysk kaka som typ heter Stollen eller något, den är riktigt god, innehåller russin och sånt där vitt "puder", har glömt vad det kallas. =P Kakan får mig att tänka på högstadietiden, då jag gick i sjuan och läste tyska å min lärare Henriette bad oss att ta med oss bakelser och annat smått å gott till lektionen eftersom vi skulle fira jul tsm. Hon tog med denna Stollen kaka då, kmr ihåg att jag tyckte att den var skitgod. Men senare så avled hon i cancer, tror jag. :( Minnet är både bra å dåligt...

 Så här ser kakan ut.

Hoppas ni haft en skön helg, so long. 8)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0