Den efterlängtade dagen

Heej. :D

Idag var jag inte i skolan igen och jag har säkert missat skitmycket men vad kan man göra egentligen, när man typ dör här hemma ? Fast just nu känner jag mig mycket piggare och bättre så jag antar att det kommer att gå över om några dagar. Lite vila och varma drycker gör nog susen !

Senare vid 14.00 tiden ska jag som tidigare sagt träffa min kompis och köpa HARRY POTTER OCH DÖDSRELIKERNA, OMG JAG ÄR SÅ EXALTERAD !!! :D :D :D :D Guud, har väntat så länge och ÄNTLIGEN kommer den ut. Och min kompis har inte ens läst den på engelska, vilket jag har gjort, så för henne är det ännu mer spännande. :D

Ikväll är det Grey´s som vanligt, kan inte bara mer än längta. :D
Just det, säsong 3 av Grey´s Anatomy kommer ut den 6/12 !! Ooooh, L Ä N G T A R ! Hehe, finns många saker jag längtar till, HP, Greýs och...jaa, det var väl bara det just nu, haha ! :P

Nä, nu ska jag vila lite och sen klä på mig å möta mitt magiska öde ! 
Hoppas ni mår bra ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0