Första inlägget

Hej på er alla därute ! Har bestämt mig för att börja blogga och jag hoppas att ni tycker att det är kul å läsa det jag skriver om. =) Även fast jag inte skriver för att andra ska just precis läsa, utan jag vill skriva av mig och kanske finnas till som inspiration till folk därute som läser bloggar.



Tänkte börja med att berätta lite om mig själv.
   Jag har aldrig direkt varit en person som sitter och bloggar, skriver ner tankar osv i en dagbok eller för anteckningar. Jag testade att skriva dagbok en gång men det kändes så otroligt tråkigt och minus för att jag fick skrivkramp. Det känns mycket lättare att skriva genom datorn, dels för att jag inte får ont i handen/händerna och dels för att folk kan läsa och ge kommentarer, det verkar vara roligare än att sitta hemma och läsa sin egen dagbok.
    Jag tycker att det är kul att läsa om andra människors vardag, (vissa är roligare än andra) och sen upptäcka att det finns folk som delar ens åsikter! Ett annat plus är också att man får bra modetips och att man blir inspirerad till att klä sig snyggt, osv.
   Men hm, vad ska jag säga mer om mig själv då ? Jo, jag gillar t.ex. att dansa (har dansat i snart ett år), läsa böcker, umgås med vänner, shoppa, titta på tv-serier som bland annat Grey´s Anatomy, Prison Break m.fl.
    Jag är väldigt glad av mig, är positiv och skrattar nästan hela tiden. Mina kompisar säger att jag är en energigivare, ni vet, en person som strålar ut sin energi till andra och det känns kul å höra. :P 
    Har turkisk bakgrund men jag är född och uppvuxen här i Sverige.
   Jag kan nämna att jag är ensambarn, har tyvärr inte några syskon, vilket jag tycker är väldigt synd, för jag tycker att det kan kännas lite ensamt ibland när pappa jobbar sent och det bara är jag och mamma hemma. Skulle gärna ha en storebror (omöjligt nu, jag vet) och en lillasyster. Kan tänka mig att det skulle vara mysigt, gillar nämligen stora familjer, har ju värsta stora släkten nere i Turkiet. Drömmer om att skaffa fyra barn när jag blivit äldre, vill helst ha två flickor och två pojkar. Men men, jag tror att det här får räcka för idag, nu vet ni iaf lite om mig. :P

image1


Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbart skrivet! du känns härlig som person & jag ser fram emot att läsa din blogg :)

Hoppas att du skriver mer om dig själv och dina intressen, ska bli jätte kul att läsa ;)

You make my day, sunshine !

2007-11-12 @ 20:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0