Gloomy it is

Tjoho på er glada där ute. Själv är jag inte på så bra topphumör, var det imorse men sen kom tröttheten över mig likt en våg så nu sitter jag här och är lite smått deppad.
   Har funderat på att byta linje/inriktning, läser just nu Sam/Kultur, vill egentligen läsa omvårdnad, vilket jag borde valt från början om jag nu ändå skulle tvivla på det senare men men... Fast jag hade utvecklingssamtal idag och min mentor sa att det fanns flera alternativ och att jag kunde lägga till ämnen som jag ville läsa, som t.ex. biologi och kemi, eftersom jag vill bli läkare och jag tycker att det är skitintressant att läsa om sånt som man kan koppla ihop med omgivningen. Och jag pratade med min kompis också å hon fick mig på andra tankar, hon är den enda som verkligen kan övertyga mig gällande viktiga saker. =P Så mitt beslut är att fortsätta på det jag valt, för det är ändå bra att få allmänutbildning + andra lite mer medicinska ämnen. Kommer ta studenten med både historiska förkunskaper och kunskaper i biologiska ämnen! Det är ju skitbra så, japp. Men vem vet, för stunden känns det rätt att inte byta men tänk om jag ändrar mig imorn eller om några dagar ? Usch, det är jobbigt att ta ansvar...

Idag tog jag passfoton ! Om jag ska vara ärlig så blev jag ganska söt på bilden, det var färgbild och jag log värsta leendet så den är jag nöjd med. ^^ Haha, nu kan kontrollanterna se mig som lite mer vuxen än den bild jag hade som är när jag var ca 10 år. :P

Åooh, jag tror jag börjar bli sjuk. Sitter här och nyser & snyter mig, min hals bränns, känner mig glåmig. Faan, kan inte bara sommaren komma tillbaka med solen och den härliga värmen ? Jag gillar vintern men det är alltid då jag blir sjuk och palla bli det.
Gud, jag låter jättenegativ. Nää, nu får jag rycka upp mig lite, det är Prison Break ikväll ! Hoppas Sarah inte har dött, vad ska Michael göra utan henne ? Han offrade sig själv för hennes skull och åkte in i fängelse å så är hon död. -.- Plus, jag läste en grej på kanal5.se som handlar om just Sarah och varför de låter henne dö (vi vet ännu inte om hon har dött, förutom de som laddat ner från internet) men jag tänker inte vara en spoiler och avslöja eftersom jag vet att min kompis som läser bloggen hatar spoilers. :P Otur att hon har mig, haha jag är en levande spoiler, kan inte vänta på att se händelserna på tv, måste alltid ta reda på saker innan. Tråkigt men ändå inte. Kan inte låta bli ju ! c(=

Något att se fram emot är ju ändå att Harry Potter boken kmr ut på onsdag, guud vad jag längtar ! Kan knappt bärga mig. :D :D :D :D


Puss puss på er !


Kommentarer
Postat av: .....

"men jag tänker inte vara en spoiler och avslöja eftersom jag vet att min kompis som läser bloggen hatar spoilers"

Hahhaha det har du f*n i mig rätt i ;)

Jag vet hur det känns att inte veta vad man ska välja men följ ditt hjärta och jag vet att det som "känns" rätt idag kan vara helt fel imorgon.... men så är ju livet eller hur? :D

Ha d bra!

2007-11-19 @ 17:19:46
Postat av: Anonym

Tack gumman för ditt stöd. :) Vad skulle jag gjort utan den ? :D

2007-11-19 @ 17:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0