My extended day

God kväll, kära läsare. :)

   Jag har haft en låång dag idag, kan nog inte med ord ens beskriva hur trött jag är eller hur det dunkar av smärta i mina små fötter. :(  Har varit på benen ända sen kl 9 till 7 på kvällen, det tär verkligen ut på en ! 
  
   Först var jag i skolan, arbetade för fullt med sakerna vi skulle göra och imorgon har vi redovisning för några klasser å jag vill verkligen inte det, blää, pinsamt ! Men vi måste det, har inget annat val och så ska föräldrarna också komma förbi och titta, haha !

    I alla fall, efter skolan åkte jag för att träffa en vän jag inte sett på länge och samtidigt ta mig en titt på en bild hon själv gjort på en utställning. Bilden var jättefin, hon bokstavligt talat äger på att måla, hon är verkligen talangfull. Och så träffade jag några av hennes kompisar och de var jättetrevliga. Är glad att hon umgås med sköna människor. :)
    Direkt efter utställningen åkte jag hem och sen ut igen för att "luftshoppa" med en nära vän till familjen. Hon tänker köpa julklappar till mig och hon visste inte vad hon skulle köpa å om jag skulle gilla det hon köpt, så hon sa att jag fick välja ut några grejer jag ville ha å så skulle hon ge mig presenterna vid jul. :P
Hehe, det var gulligt av henne men jag kände mig som värsta utplockaren när jag sa "den, den å den" i butikerna, är inte van vid att bara plocka upp något och sen få det. Jag brukar alltid tänka noga innan jag köper och i det här fallet fick jag det gratis. Gratis är kul men det skulle känts mer spännande att få överrasknings julklappar, men jag klagar inte ! Är nöjd med jag fick (valde ut). :P

Nu under kvällen har jag inte gjort något speciellt, ätit mat, tittat på tv (Kavak yelleri), vilat helt enkelt. Måste verkligen börja plugga, har omprov nästa vecka och en massa andra läxor. Får väl göra allt under helgen, har ändå inget bättre för mig och dessutom så har jag ju bestämt mig för att bli nyttig, så ja, måste anstränga mig för att göra klart läxor å annat i tid.

Ska nog ta och lägga mig så jag är utvilad inför den jobbiga dagen imorn. :/ Fan, jag ville verkligen kolla på Harry Potter extramaterial men har ej haft tid. :(

Aja, sov gott ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0