Säckens spökhistoria

Tjeenaa gummibena !

Projektveckan är nu slut och vi hade en så smått pinsam redovisning idag ! Haha, jag var utklädd till en slav, hade på mig en brun halmsäck och såg sådär säckig ut, som man inte vill se ut. Men det var helt ok, det gick bra, de som kom för att titta tyckte att vi gjort ett jättefint jobb och så, sånt blir man glad över att höra. :P
  Nästa vecka har jag normala skoldagar, blää, kmr bli jobbigt. :( 
 
   Haha, idag så satt klassen och vi berättade spökhistorier för varann vilket inte gick så bra eftersom alla höll på å kommentera när någon skulle berätta å gjorde sig lustiga över nåt man sa, så det blev snarare sarkasm historier än spök. Vi garvade ihjäl oss under hela den tiden, det gick inte att vara seriös. :P
Självklart så berättade jag typ den sämsta spökhistorien någonsin, om en pojke som inte kunde simma men som till slut lärde sig det och blev fast i bassängen i all framtid eftersom han skippat simningen på idrottslektionerna.:P Haha, det är snarare en historia man ska ta lärdom av, skolka inte från simningen, förfalska inte dina föräldrars namnteckningar, var hederlig, bla bla. Nu när jag tänker efter så är den inte så läskig som jag trodde men jag blev jävligt rädd för den när jag var liten eftersom jag inte heller kunde simma. :(

I´m off now, byee !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0