Tävling

BTW, måste bara nämna att jag och min kompis har suttit å ringt varann sen kl 4, oavbrutet. Först snackade vi, la på, gjorde saker och sen hände det något som typ fick oss att dö så vi ringde varann igen. Jag lovar, vi är knäppa, vi har ringt varann 40 gånger under loppet av 3 timmar. :S :P Hahah, amazing alltså.
 
Tack vare min klasskompis så fick jag reda på att Åhléns har tävling där de delar ut Harry Potter luvtröjor till de som är med i tävlingen. Det enda man behöver göra är att svara på några frågor och sen motivera vad man skulle göra om man var Harry Potter för en dag. Gå in på Åhléns och var med själv ! Vem skulle inte vilja ha en Potter-tröja ? :D

Iaf, nu ska jag äta och sen fixa en introduktion till min engelska redovisning imorn. Sen blir det PRISON BREAAAAK !! :D :D :D

God natt !

Kommentarer
Postat av: .....

vänta.....

*telefonen ringer*

;D

2007-11-20 @ 16:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0