Tisdag

Hej !
Hoppas ni som läser mår bra, för det gör jag. :D Har nämligen haft en jättebra dag!

Idag slutade jag 14.10 ungefär (slutar egentligen 16.20) och det är jag skitglad över, tänk att få sluta tidigt på ens längsta dag och slippa språk. Historia lektionen blev inställd å jag och min klasskompis orkade inte vänta tills spanska lektionen skulle börja så vi snackade med läraren å drog hemåt ! Vi fick även giltig frånvaro, haha väldigt skönt.
Well well, imorn har jag gjort planer för att träffa en kompis. Vi ska typ bara vara i Sickla och hänga lite. :P Senare ska jag gå å fira min kusin som fyller 22 år, ska bli kul. Undrar vad jag ska köpa, han sa att han inte ville ha något speciellt eftersom 22 är en tråkig ålder och att man inte kan köpa nåt då. Gud vad fel han har, man kan ju köpa i princip vad som helst men jag har alltid haft svårt för mig att hitta bra presenter till killar... Några tips ?

Iaf, ska gå och äta nu men jag hittade ett jättecoolt klipp på youtube, där en 5-årig kille rappar till en Snoop Dogg låt :  http://www.youtube.com/watch?v=QNRCzGFMVeA
Enjoy av den och missa inte Ugly Betty och Desperate Housewives ikväll !

Ha det så bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0