Tufft beslut ;)

Gääsp på er... Är skittrött, jag har aldrig i hela mitt liv varit så här trött på kvällen. Brukar alltid vara pigg men idag somnade jag i en timme och jag hann inte ens se klart Harry Potter extramaterialet. :( Ja, jag köpte DVD:en, den kostade bara 129 spänn på El giganten, asbilligt om man jämför med andra filmer som kommit ut, för de brukar typ alltid kosta 199 :- .

Min kompis är så cp så att det inte ens går att förklara. :P
Hon och jag gjorde önskelistor till varandra, så att vi vet vad vi helst ska köpa och så, och hon skrev bara tre grejer som hon verkligen ville ha (väldigt boring grejer oxå, t.ex. Guiness Rekordbok <--blää) och sen idag ringer hon mig å säger att hon vill byta ut Guiness mot Jackass DVD:en istället. Jag sa okej till det, inget fel med att ändra sig liksom men sen, inom loppet av fem minuter så ändrar hon sig och säger att jag ska slänga listan jag har å glömma bort Jackass. Hon vill nämligen skriva en ny lista ! Och jag fick typ damp på henne, hahah :P .
 Åååh, hon ska alltid ändra sina åsikter. Ena dagen kan hon älska fetaost men nästa dag så tycker hon att det är skitäckligt. Hahaha, det är the big skillnad mellan oss två, jag är hennes motsats, jag bestämmer mig för något och håller fast vid det, ändrar mig väldigt sällan. Fast om det gäller stora beslut eller något så är jag lite ombytlig av mig men när det kmr till småsaker som vad jag vill ha i julklapp så vet jag exakt vad jag vill ha. :P Haha, så nu vet ni något om mig och min kära å underbara vän, jag älskar dig även om du är väldigt ombytlig. :D <3

Nä, nu ska jag äta en chokladbiskvi som mamma köpt och titta på Greys Anatomy ! Säsongsavslutning idag ju. :(
Fan, vad ska jag göra utan Greys nästa vecka på onsdag ? Hm, får nog mer tid till att plugga, blää.
Aja, see you at Seattle Grace Memorial Hospital ! ;)

Kommentarer
Postat av: .....

jag har redan ändrat mig..... IGEN ALLTSÅ :)

2007-11-29 @ 21:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0