Äntligen är det...

...SPORTLOV!!! :D Jag är så jävla glad och äntligen vila, sömn, umgås med vänner, fritid, läsa böcker, yeeees!! :D
Synd att lovet bara är en vecka, lovar att veckorna kmr rinna förbi som sand. :( Jag får alltid en sån här ångest när det blir lov i typ en vecka, för jag har så mkt jag vill hinna med att göra och så känns det som om jag inte kmr ha tid för allt. Jättefrustrerande. Tid är guldvärd. När man har kul kör tiden ett fucking maratonlopp men däremot när man har tråkigt, ja då kryper tiden långsamt in. Ibland vill jag bara stanna upp tiden, göra det jag vill göra och sen starta om den så jag kan hinna göra allt annat jag har att göra.
   Gud vad jag är sugen på frukt nu. Måste gå och äta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0