Dagen med mina flickor :)

Heej mina kära läsare! =) Hur mår ni idag? Själv mår jag bättre än innan, mådde lite illa när jag kom hem men vila och vatten hjälper så det är skönt! :D
   Jag var ute med mina underbara flickor idag. Det var så skönt att träffa dem, hade inte sett dem på typ skitläänge och äntligen fixade vi en liten återträff. =) Vi åt i kungshallen och sedan fikade vi på John Chris café och gud vad jag gamade asså...Säkert därför jag mådde illa när jag kom hem xD. Men det var jättetrevligt och jag längtar till påsklovet för då ska vi göra om det igen! Älskar att vara med dem, de är så underbara och härliga, saknar de varje dag. Förut gick vi i samma klass under högstadiet men sen började vi alla på olika gymnasium och då hinner vi inte träffas lika ofta. Alla slutar vid olika tider och dessutom har en av mina kompisar flyttat till Lidingö så det är lite svårt att se henne eftersom hon bor så långt bort. Men men, vad gör man inte för sina vänner? :P Btw, så var vi fyra tjejer, just so you knoow. :P

Imorgon ska jag träffa mina två bästisar. :D Det är de jag brukar se ganska ofta, minst en gång i veckan så det är skönt. :D Vi ska typ dra till stan och käka och kanske titta runt i affärer. Jag måste till Indiska, vill kolla på klänningar och tunikor.

Haha en lustig grej som stod i mitt horoskop idag var att jag skulle känna mig nostalgisk och tänka på de gångna tiderna. Haha och det var ju precis det som hände också! Ibland är det läskigt att det stämmer så jävla bra. :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0