Dagens

Nämn något som gjorde dig glad igår: En viss person på msn ;)
Nämn något som gjorde dig ledsen igår: Att jag idag skulle gå till skolan igen :(
Vad gjorde du kl 08 imorse?  Gick till skolan
Vad gjorde du för 15 min sedan? Pluggade till mitt spanska prov
Det sista du sa högt? "Okej pappa, puss god natt" *pussar i luften*
Det senaste någon sa till dig: "Iyi geceler tatlim" (god natt min sötnos)
Vad har du druckit idag? Vatten, te
Vad var det senaste du åt? Naturgodis
Vad var det senaste du köpte? Toffifee *kan inte stava*
Vad var det senaste du smsade? "Hej gumman. Hoppas allt är finemang med dig. Madde vill inte att du raderar bilderna från i lördags så gör inte det är du snäll. *kyssar*"
Vem var det senaste du ringde? Best friend
Vad är det för väder hos dig nu? Typ kallt
Låt just nu? Timbaland - Scream
Vad ser du om du tittar till höger? Min silvriga digitalkamera
Vad gör dig glad just nu? Typ att jag pratar med mina vänner på msn, de gör mig alltid glada :)
Vad ska du göra härnäst? Borsta tänderna och lägga mig
Humör just nu? Trött, konstig och lite dåsig..
Kläder just nu? Pyjamas
Kläder idag? Blåa jeans, vit/svart tröja med tecken på, svart kofta
Längtar du mest efter just nu? Ledighet och mina vänner vid min sida..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0