Freaky Friday

Hello ! =)

Det har varit lite dålig uppdatering men jag har gjort massa roliga saker så bloggen hade jag inte tid med. 

   Igår fredag var jag hemma hos en klasskompis som hade en alla hjärtans dag middag hos sig och nästan hela klassen var där - det var jättetrevligt och skitkul ! Men det fanns ingen alla hjärtans dag stämning där inte, utan det var mer som en vanlig hemmafest men jag hade det helt underbart, dansade och vi åt och drack en massa smarriga drycker. :P Testade även vin, det var gott haha. :P 
   Har tagit bilder men jag har inte laddat upp de till datorn än och jag orkar inte göra det nu heller men iaf, det viktigaste är att ni vet att jag hade det dunderkul. :D

Min kompis lånade ut sin Desperate Housewives (säsong 2) box till mig för några dagar sedan och jag hade inte öppnat eller kollat i dvd-fodralen men idag så gjorde jag det. Och ja, gissa vad jag hittar ?! (Nej, kommer inte skriva vad, mohaha, det är något mellan mig och min fantastiska väninna). Haha, taack gumman, du var JÄTTEGULLIG men ändå knäpp, haha jag gick inte på det så tyvärr men det var kul att du tänkte på något sånt heelt freaky. :P Ska ringa dig sen ! <3



Alldeles strax ska jag äta pizza (min nya besatthet) och sen glass och titta på DH. :D :D Sen måste jag plugga. :/

Ha en trevlig dag !



Kommentarer
Postat av: anonym

Hihiihihi :)

Ha en bra kväll

2008-02-02 @ 18:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0