Mysig lördagskväll

Som ni redan vet så var jag på bio igår med min beste freund och Sweeney Todd var muy bra ! Förutom vissa äckliga scener (som dök upp väldigt ofta nära slutet och som min snelhesta ven fascinerades av) och illamående ögonblick så är filmen klart värt en femma! Den var fantastiskt bra gjord, skådespelarnas insatser otroligt suveräna och musiken & låtarna de sjöng på väldigt, väldigt bra! Dessutom skulle jag inte bli förvånad om Johnny Depp skulle vinna en oscar för "to much hotness all the time" i denna film. Gå och se den om du inte kan få nog av Johnny Depp och om du tycker om blod!

Idag vaknade jag rätt så sent och pluggade därefter ändra fram tills för en kvart sen (har historiaprov på onsdag) och om mindre än 45 minuter ska jag titta på Genco och sen...gissa vad...joo nämligen...Se upp för dårarna!. Den filmen har jag velat se sedan skitlänge men eftersom mina två amigas inte ville kolla på den var jag tvungen att ge upp med tjatandet och se här, den går på kanal 4 kl 21.35 och jag kmr se den ändå!
   Ska äta middag alldeles snart och sen något gott efteråt. :)

Trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0