Saker ni inte visste

JAG ÄR:

Blyg:
Ja, jag är ganska blyg när jag träffar människor för första gången. Men när jag väl "blivit varm i kläderna" så är jag social och glad och inte ett dugg blyg. :)

Smart: 
Ja, jag är smart.

Långsam:
Hahaha..! Okej, vissa av er kmr ba: Joo, du är långsam Aysi, inse det bara! Men jag tycker inte att jag är det. 8-)

Stressad:
Hatar att vara stressad, mår ganska dåligt då. Blir det oftast när jag har läxor, prov eller när jag planerat dåligt.

Tidsoptimist:
Haha, ja, jag tror jag är det. På morgonen tänker jag att jag alltid hinner till skolan om jag går upp en halvtimma innan jag börjar (NOT). Men tidsoptimist låter så positivt, som om man är en harmonisk människa och det är väl egentligen något bra? Man slipper ju stressa (även om jag alltid gör det på morgonen).

Tålmodig:
Yes I am! Är väldigt tålmodig jämfört med mina vänner som kan vara liite för otålmodiga. Men jag älskar er ändå. :)

Djup:

Skulle nog säga att jag är djup. Det döljer sig mycket bakom mitt lättsinniga humör. :)

Öppen:
Ganska så. Delar av mig väldigt mycket men på senaste tiden har jag dragit mig tillbaka lite.

Ärlig:
Ärlighet är jätteviktigt. Jag ljuger nästan aldrig, har dock sagt en vit lögn någon gång men det gör väl alla när man vill skydda någon man bryr sig om?

Positiv:
Jag är jättepositiv! Försöker att inte tänka negativt men självklart händer det då och då. Annars så är jag positivt inställd till livet och andra människor. Älskar att lära känna nytt folk. :)

Rolig:
Gulligt rolig? :P Mina vänner tycker att jag är det men saken är den att vissa människor har förmågan att dra skitroliga skämt (som Chandler i Vänner) medan andra anses vara roliga pga deras personlighet. Jag lutar mer åt det andra hållet.

Ansvarsfull:
Ja jo, väldigt. *Stolta föräldrar*


JAG HAR

Svikit en kompis:

Jag hoppas inte jag har gjort det. :/

Förlorat en bästa vän:
Min enda riktiga bästa vän jag haft sen jag var liten är hon jag har idag och vi kmr inte förlora varandra. *Ta i trä!*

Sagt att jag älskar en kompis:
Bryr mig väldigt mycket om mina närmaste vänner och de har hört från mig att jag älskar dem. Säger det inte till alla, det tar tid att lära känna en person på djupet och verkligen mena de orden.

Sovit med en killkompis:
Nej

Sovit med en tjejkompis:
Yes

Pussat en av samma kön:
På kinden, javisst!

Slagit en kompis:
Ööh..Mmm, har väl hänt... :$ Brukar inte slåss, inget jag är stolt över direkt.

En kompis som vet allt:
Nästan allt och det är bästis. :) Men allt handlar inte om hemligheter, det viktigaste är att man trivs i varandras sällskap. :)

Berättat hemligheter:
Nej, inte om det är meningen att jag ska hålla tyst om det. Ett löfte är ett löfte och jag är väldigt pålitlig.

Blivit sårad:
Ja, det har hänt..

Haft stadigt förhållande:
Nej

Krossat någons hjärta:
Inte vad jag vet

Gett någon ditt hjärta:
Helt? Nej, men däremot har vissa stor plats i mitt hjärta, var och en på sin unika plats. :)

"Playat" någon:
Skulle inte förmå mig att göra sånt

Sagt att jag älskar någon och menat det:
Mina föräldrar och mina vänner.

Sagt att jag älskar någon, och ljugit:
Har inte hänt.

Varit otrogen:
Aldrig. Skulle aldrig göra det, det hemskaste man kan göra mot någon.

Opererat mig:
Nope

Cyklat omkull:
Haha, ja när jag skulle lära mig cykla! xD

Sjungit i duschen:
Självklart men vågar inte längre, mamma tror alltid att nåt hemskt händer så fort jag öppnar munnen, så..

Hoppat bungyjump:
Nej men jag vill testa när jag blivit äldre! Låter asroligt. :D

Fobi för något:
Små insekter, jag får panik!

Sett någon dö:
Typ suttit vid någons dödsbädd eller sett någon bli skjuten och kämpa för sitt liv? Nej

Varit på begravning:
Nej faktiskt inte

Sagt att jag hatar någon:
Ja, det har jag gjort men det var för längesen och jag menade inte "hata" då. Är väldigt försiktig med att säga det ordet fast jag kan säga t.ex. "Åh, hatar regn!" men det är för att det låter bättre än att säga "Åh, ogillar regn!".

FAVORIT:

Låt just nu:

Snoop Dogg feat. Robyn - Sexual Eruption

Favoritperson:
Just nu: Två stycken och ni vet nog vilka ni är :)

Pryl:
Datorn

Film:
Sweeney Todd

Bok:
Harry Potter

Lärare i skolan:
Maria i Sickla och Maj i Ekliden :)

Plats:
DV - gissa?! :P

Frukt: 
Röda & saftiga äpplen, bananer, mandariner och apelsiner.

Dricka:
Vatten

Ha på mig:
Leggings, kort tunika, ballerina, flätor i håret och söta örhängen


LIVET:

Svart eller vitt:
Svart

Skriva eller tala:
Uttrycker mig bättre genom att skriva men älskar att prata. :P

Öl eller cider:
Cola

Nagelbitare:
Nej usch. Gillar vackra naglar

Mobil eller ipod:
Mobilen har musikspelare!

Snygg eller charmig:
Charmig, så otroligt sexigt!

Lösgodis eller choklad:
Chocolatee

Frukt eller grönsaker:
Måste jag välja? Tycker om båda ju :(

Film eller serie:
Serie

Festa eller softa:
SOFTA

Sommar eller vinter:
Sommar

Fredag eller lördag:
Fredag

Ljus eller lampa:
Lampa, behöver ha det ljust och vanliga ljus räcker inte.

Kärlek eller vänskap:
Beror på vad man menar. Om jag ska välja mellan kärlek till en kille och vänskap, tar jag vänskap, för killar kmr och går men vännerna de består. Men kärlek till vänner är också viktigt, så både och.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0