Tre saker

Tre namn jag absolut inte skulle vilja heta :
- Gertrud
- Anna-Maria
- Birgitt

Tre platser jag vill resa till :
- Grekland
- Kina
- Indien

Tre webbsidor jag besöker dagligen :
- Min blogg
- Andras bloggar
- Facebook

Tre tillfällen då jag ofta gråter :
- Sorgliga snyftfilmer :P
- Om jag är riktigt upprörd över något
- Om någon gör något fint för mig som jag blir väldigt överväldigad av :)

Tre filmer jag aldrig får nog av :
- Step Up
- Titanic
- Mitt stora feta grekiska bröllop

Tre tv-serier jag aldrig får nog av :
- Grey´s Anatomy (KÄRLEK)
- Desperate Housewives
- Prison Break

Tre platser där jag intar ett lugn :
- Hemma
- Tsm med min bästis
- En väldigt tyst och lugn plats

Tre saker jag gör när jag är ensam hemma :
- Sitter vid datorn eller ser på tv
- Snackar med kompisar
- Äter :P

Tre tv-program jag skrattar åt :
- Vänner
- Christine
- 2 ½ Men

Tre ord jag skrattar åt :
- Noskvalster
- Pilla
- Grunka

Tre jobb/yrken jag haft :
- Praoat i Exlibris
- Praoat i Matberget
- Delat ut reklamblad

Tre yrken jag skulle vilja prova på :
- Läkare
- Skådespelerska
- Pilot

Tre saker jag är utomordentligt bra på :
- Lyssna och ge feedback
- Skratta och vara glad
- Agera psykolog åt mina underbara vänninor :P

Tre saker jag skulle kunna lära mig :
- Att lägga mig tidigt och gå upp tidigt på morgonen
- Hantera pengar och bokföra
- Att skapa mig ett riktigt starkt psyke som klarar av allt

Tre förebilder :
- Pappa
- Mina vänner

Tre saker jag har om tio år :
- Förhoppningsvis en egen familj
- En säker inkomst
- Ett tryggt och lyckligt liv

Tre ord jag tycker är mäktiga :
- Pålitlig
- Tack
- Modig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0