Trött

Skippade skolan idag, hostar för mycket och det gör mig så jäkla trött så jag valde att stanna hemma. Men var ändå tvungen att åka dit för å hämta mina spanskaböcker (har prov nästa vecka) och sedan åkte vi till läkaren och jag fick en starkare hostmedicin.
   Har legat och sovit ända sen jag kom hem, gud vad skönt det var ! Fast jag gick upp 19.00 så jag undrar hur jag ska kunna somna senare... Min matlust har typ försvunnit. Vilket är jättejobbigt eftersom jag är hungrig men jag kan inte få i mig mkt mat utan bara lite och inte känna smaken. Blää. Kan inte mina smaklökar bli normala igen så jag kan njuta av maten och andra sötsaker ? :( Btw, pappa ska köpa kladdkaka så jag hoppas den "smakar". :D

Nu väntar jag på att maten ska bli färdig och sen ska jag titta på DH. :D

Trevlig kväll



Ett citat :

Never take my kindness for weakness // Turbulence

Kommentarer
Postat av: krillii

älskar citat som amanda

2008-02-08 @ 22:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0