1 Januari 2008

God dag på er alla lyckliga och fridfulla människor ! =D

Nu är det 1 januari 2008, kan ni tänka er ? Jag är fortfarande i chock men ändå så märker jag en skillnad hos mig själv, jag tänker mer positivt nu så därför känner jag mig lycklig. :D Det är jätteskönt !
 
Igår hade jag den roligaste nyårsaftonen någonsin, hade det jättetrevligt. Vi var hemma hos en kompis till familjen och vi åt delikatesser säger jag bara, det var skitgott ! Det bjöds på massor av snacks och efteråt spelade ungdomarna playstation, ett ganska så tråkigt spel som man ändå blev beroende av att klara av. xD Men jag förlorade hela tiden sååå nu pratar vi inte mer om det, eller ? 8-D <-- Haha, liknar en apa !
   Vid tolvslaget gick vi ut och såg på raketerna smälla av och det var skitkul, och jag smakade på champagne för första gången i mitt liv. Smakade sådär, en blandning mellan cider och öl = inte så speciellt gott. :P
   Men jag hade en underbar nyårsafton, hoppas alla firade ordentligt och hade kul ! :P





Mamma och jag <3

               

Idag vaknade jag jättesent och nu sitter jag här och bara slappar, ska snart titta på Greys och äta lite gott till det. Blir en slapp-dag idag ! Imorgon träffar jag två kompisar och vi ska väl ut å äta och ha det kul !

Ha en lugn kväll !


Kommentarer
Postat av: Anonym

jo berätta mer om ditt playstation spelande ;)

hahahah skoja :O

ha d bra !!!

2008-01-01 @ 17:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0