Allt om mig ? Nej, inte på bloggen ! ;)

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? Nej, jag har ingen stor lust å bli känd för det.
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommaren, för då är det varmt & skönt. :)
Brukar du sjunga i duschen? Haha ibland, när jag är på riktigt bra humör
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Tyvärr asså...Greys is the shit. <3
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Inte känslan kärlek men en magkänsla som säger att "du är den rätte"
Vad är viktigast för dig? Min familj och mina allra närmaste vänner...
Laddar du hem musik och film från Internet? Brukade ladda ner musik förut..
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Om jag ska vara omtänksam: Ge pengarna till mina föräldrar så att de kan köpa en ny lägenhet så vi kan flytta ! Om jag ska vara lite ego: Shoppa (kläder, skor, hudvårdsprodukter + andra saker som jag vill ha), gå på bio ofta, spara en del av pengarna såklart, köpa mat & sötsaker :P Massa dvd-filmer !!
Vad är det bästa med julafton? Att ha kul och va med sin familj, få och ge julklappar. Mysig tid tillsammans.
Tänker du mycket på ditt utseende? Inte lika mkt som förut.. Gick aldrig ut utan smink då, nu sminkar jag mig väldigt sällan, förutom vid speciella tillfällen. Men håret tar jag hand om. :) Är nöjd med mig själv.
Vad får dig att slappna av? Umgås med familj & nära vänner, sitta vid datorn, läsa tjejtidningar :P Titta på alla de serier jag älskar o se på. :D
Är du skyldig någon pengar? Hm, nej, jag tror inte det.
Är du mörkrädd? Ja :$
Vilken färg är snyggast? Svart, stilrent och passar till allt.
Tycker du matte är svårt? Ganska svårt. Hatade matte förut eftersom det gick så dåligt för mig, jag fattade typ aldrig nåt och glömde bort det jag lärde mig men nu går det faktiskt bra. Känns jätteskönt. Oroar mig inte längre för att få dåligt betyg. :P
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej, vem bryr sig, kläder är kläder...
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? En personlig shoppingrunda med Sofi Fahrman, värde för ca 20 000 kr. Eller pengaar !
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? 12
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? Mina föräldrar, stackars dem :P
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? Ja, det tycker jag. Hade de inte funnits skulle inga idag varit beroende av det och fler skulle sluppit cancer, som både drabbar de som röker och de som inte röker.
Har du piercing? Hål i öronen bara
Bråkar du och dina syskon ofta? Har inga..
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? 3 personer, pappa, mamma och Velath :P
Läser du ofta böcker? Älskar att läsa böcker men inte lika ofta som jag vill och gjorde förut.
Vad föredrar du för sorts filmer? Komedi, romantik, drama, action
Vad slösar du mest pengar på? Typ kläder och skor..
Vill du gifta dig? Ja, när jag är äldre och funnit kärleken i mitt liv. :P
Vill du ha barn? Självklart ! Helst fyra
Vilka tv-program som går just nu har du fastnat för? Tittar bara på serier
Vilka länder har du varit i? Turkiet, Åland (räknas det?), Danmark..
Vilka husdjur har du haft innan? Min "ekorre".. :P
Solar du ofta? Nej, bara i Turkiet på sommaren. :D
Är du bra på att laga mat? Ge mig ett recept så kör jag !
Var badar du helst? Utomlands i havet
Vad dricker du för alkohol? Dricker inte
Vad använder du för droger? Inga :S
Vilka djur är du mest rädd för? Stora hundar, ormar
Vad tycker du om monarkin? Kungen har ju ingen funktion så.. Men jag är inte insatt så.
Vilka språk kan du? Svenska, turkiska, engelska, lite tyska och pyttelite spanska
Har du någon gång skadat dig allvarligt? Nej, sagol allahim.
Vilken kändis är hetast? Johnny Depp ;)
Gillar du att dansa? Vad tror du, går ju på magdans, haluu ? :P
Vad har du för klädstil? Blandad, olika färger, jeans, klänning, leggings (sommaren)
Är du flygrädd? Nja inte så värst. Blir bara lite skraj med tanke på alla olyckor som skett.
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? What took you so long ?
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten eller cola
Vilken är din favoritglass? Vanlij, jordgubb, choklad, hallon, päron, ja mkt :D
Tror du på ett liv efter döden? Nej men vem vet..?
Vilket kaffe sörplar du helst? Säg inte kaffe, jag mår illa just nu.
Vilket mobilmärke föredrar du? Sony Ericsson
Vill du gå ner i vikt? Nej, tänker inte ens på hur mkt jag väger.
Vad har du för personlighet? Glad, förstående, snäll och öppen.
Har du varit deprimerad? Vinterdeppighet har väl alla ?
Tycker du om sushi? Åt det en gång, det var inte gott. Iofs var det frysdisk-sushi och inte "äkta råvara"
Tror du på livslång kärlek? Att man älskar varandra för evigt ja men att "nykär-känslan" finns kvar, ja det krävs nog ansträngning för det.
Vad äter du helst när du ser på film? Chips, godis, glass, bullar, you name it ;P
Lever dina föräldrar tillsammans? Japp, sedan 18 år tillbaka.
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? Har testat.. Inte min grej.
Har du tandläkarskräck? Neej men jobbigt å ha ont efteråt :/
Är du en morgon eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska, tyvärr.
Vilken hårfärg har du naturellt? Väldigt möörkt möörkt svart hår...
Biter du på naglarna? Nej, har aldrig haft den vanan.
Är du beroende av något? Kärlek.. och sällskap och luft o mat + vatten :P
Hur ofta motionerar du? Inte mkt nu..Bara skolidrott en gång i veckan

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hehe åh tack så mycket :)
Kul att du gillar den :)
Jepp håller med :)

2008-01-14 @ 23:36:57
URL: http://BeCoolSodaPop.blogg.se
Postat av: Veronica

Inte vara med i en dokusopa vad är det? :O

2008-01-15 @ 13:31:26
URL: http://vdf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0