Fika med Hanane

God kväll !

Min dag började med att jag självklart vaknar sent, rättare sagt kvart över 12 när jag ska träffa Hanane [Hänen] kl 13.00. Så då fick jag lite panik eftersom, jag ska äta, borsta tänderna, klä på mig, sätta i linser, fixa mitt hår, göra i ordning med pengar och annat jag behöver. Detta tar inte 45 minuter för mig utan snarare mer än en timme. 
   Därför kutar jag till telefonen så fort jag vaknar, ringer henne och förklarar min situation, frågar om vi kan ses halv två. Som en tur för mig, så har jag en underbar och förstående vän som säger att det är luuugnt och att vi till och med kan träffas 14.00 om jag vill. Så jag ba: Yees, vad nicigt, tack å hej, ringer dig när jag är klar. :D
   Runt halv två ringer jag hem till henne för att säga att jag är färdig o allt men då säger hennes syrra att Hanane redan gått ut, för läänge sedan. Jag får panik. Då tar hennes andra syrra i luren och säger till mig att Hanane drog ut för längesen eftersom vi skulle träffas halv två. Glömde du bort det ? frågar hon. Jag ba: Neeej... Jag ringer Hanane istället, tack så mkt.
   Ringer Hanane, hon säger att hon inte pallade och vara hemma så hon drog ut men att hon bara gått fem minuter innan jag ringt dem, (hon vet det eftersom hennes syrra ringde henne). Så jag fick alltså panik i onödan men jag var tvungen och stressa ut eftersom Hanitsa (den jäveln :P) väntade på mig i slussen. 
  
Jag säger bara, den här dagen var jättekul. Vart vi än gick så såg vi snygga killar och på Café Fåtöljen... Ja du, det behåller jag för mig själv ! Jag ska fan gå dit igen ! xD



Detta är ej vad vi åt/drack.

 

Kommentarer
Postat av: Hanane

Hahahahaha :P ja du de va kul faktist :P Pusss

2008-01-13 @ 19:13:37
Postat av: Aysi

hahaha visst ;)) :P
men tuggummit, USCH ja doog hahahah xD

pussiluuss darling

2008-01-13 @ 20:17:25
URL: http://littlehouse.blogg.se
Postat av: Hanane

hahahah, får göra om de någon dag :P

2008-01-13 @ 21:07:25
Postat av: Aysi

aa sjävklart gumman :)

2008-01-13 @ 21:15:47
URL: http://littlehouse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0