Försoning

Vi köper hollywood meny och får den största menyn ever, skitmkt popcorn och decimeter långa muggar cola. Vi traskar in till biosalongen och sätter oss tillrätta och väntar på att filmen ska börja.


Saker vi kan ha sagt till varandra under filmens gång:

Åååh, vad snygg James McAvoy är ! Fan vad vacker Keira Knightley är ! *Gapar stort* neeeeeej ! Jag tror att det var han som gjorde så. Ooooh, jag döööör. Tystnaaaaaad. Nej, gud vad hemskt... Bölar och popcornen smakar fuktiga svampbollar. Yes, jag älskar de två ! Vaah, neeeej, skit också !


Okej, filmen är slut. Försoning heter den då. Wow, säger jag bara. Wooow ! Den här filmen...var grymt bra !! Verkligen värd alla pengar och biokuponger man ger för att kolla på den. Sjuukt bra. Sjuukt.

Otroligt vacker film, vackra skådespelare som också är otroligt duktiga, vackra miljöer och även dramatiskt hemska mijöer... Så fint spelat och det går rakt in i hjärtat. Det känns så äkta och verklighetstroget. Du borde se den, garanterar dig att du inte blir missnöjd. Den här filmen vill jag lätt se om och jag tänker köpa dvd:en när den kommer ut.

Så efter filmen går jag och Kristin hem, säger hejdå och så är jag hemma och mamma säger att jag fått brev. Vah, jag, brev ? :S

Nu blir det kanske lite jobbigt och frustrerande för vissa att läsa mina relativt korta inlägg som har flera handlingar i olika skeden men sånt är livet, det blir värre. Därför ägnar jag ett helt nytt inlägg åt mitt brev. ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

tack för att jag är välkommen

2008-01-20 @ 17:07:53
URL: http://ndail.blogg.se
Postat av: Linda

EHm, har inget minne av att jag har skrivit så, antingen måste ja ha varit heelt förvirrad..eller så vet ja inte :S

2008-01-20 @ 17:37:25
URL: http://ndail.blogg.se
Postat av: Liza

Den verkar så jvl bra!! Den ska jag se om nån dag :)

2008-01-20 @ 17:45:02
URL: http://lajzas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0