Funderar på att klippa mig

Jag har funderat länge nu på att klippa mitt långa hår till page, fast inte lika kort och sneluggen ska bli klippt "utvuxen" men den ska ändå inte vara för lång, utan normalt kort, så jag kan ha den nästan bakom örat.
   Visar lite olika modeller på vilka hårfrisyrer jag velar mellan så får du säga vad du tycker skulle passa bäst på mig (Boomass, get in action, NOW !).

image75

Katie Holmes (första) längd är för kort och Nicoles (mitten) är perfekt ! Det är den frisyren jag vill ha, det ser så jävla snyggt ut men det känns som om hennes lugg typ är rak/sne. Jag vill bara ha sne och lite utvuxen.

image76

Såhär såg Cameron ut med långt hår och sen klippte hon sig och frisyren blev snygg, så kan jag också tänka mig att ha mitt hår.


image78

Kirstens hår är fint men det känns som om det korta är för kort för mig. :S


image79

Natalies långa hår liknar mitt för det är så jag har ungefär och så kort som hon har vill jag inte ha.

Men jag vet ändå inte vilken frisyr som passar mig. Vad tycker du ? Av de korta frisyrerna, vad skulle passa bäst på mig ?



Eller så kan jag bara klippa upp mitt hår i etapp klippning och en utvuxen snelugg. Håret blir då ganska kort i jämförelse med nu och jag får fina lockar. Hm, vad ska jag göra ? Långt eller kort hår ?


   
Jag hittade en bild på Keira i en tidning, med den här frisyren fast i en annan färg och det såg skitnsyggt ut ! Men som sagt, skulle det passa på mig ? Det var den här frisyren jag utgick i från början...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska klippa ditt hår page a la Nicole Ritchie, DEFENITIVT! inte kortare än så....

2008-01-02 @ 20:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0