Gossip Girl

Hej, jag orkar inte blogga längre. Det känns jättetråkigt och det ända som är kul är att göra listor men jag är så trött på att fylla i dem att jag inte orkar göra det heller. Blää. :(

Iaf, ikväll börjar Gossip Girl på kanal 5. Alla har typ redan sett den eftersom de laddat ner den men jag är gammalmodig och kör på tv ! ;)) Iaf, vet inte om jag kmr tycka om den men vi får se, ska se första avsnittet, tycker jag om, så kollar jag. Folk har sagt att den är bra, varför skulle de ljuga ? :P Jaja, alla har sina egna olika smaker gällande serier ! Det vet jag, bara jag och några till i klassen som tycker om Grey´s Anatomy. :D

Aja, nu måste jag plugga, ska försöka läsa i en jättetråkig bok som heter "Du sköna nya värld". Den kanske blir spännande eller bättre längre fram, har hittills bara läst två kapitel.

God kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0