Kort lista

Kött eller fisk: Kött
Drink eller shot: :/
Öl eller vin: Tycker inte om
Kaffe eller te: Te
Kort eller kontant: Kontant I like
Dusch eller bad: Duscha går snabbare och man hinner inte blir så skrynklig

Pumps eller ballerina: Pumps om jag vill känna mig snygg, ballerina om jag vill känna mig bekväm
Svart eller vitt: Svart
Paris eller Nicole: Lindsay Lohan
TV eller film: Film !
Morgon eller kväll: Beror på mitt humör haha
Gillar du någon just nu från det motsatta könet: Gillar ja, men kär nej
Gillar någon annan dig just nu: Självklart !
Har du varit riktigt kär: Nej
Ditt längsta förhållande varade: ....
Vill du gifta dig: När jag är vuxen, ja ! :D


Kommentarer
Postat av: torbjörn (aka: hanane)

va kul, nu vet man lite mer om dig älskling, men vad menar du med att du inte e kär, älskar inte du mig?!

2008-01-03 @ 22:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0