Lite allmänt

Åh, dessa oändligt långa och tråkiga dagar. Jag orkar typ inte mer. Jag borde sluta klaga och istället rycka upp mig, leva livet och ha kul men nu märker jag stressen inför läxor å allt annat i skolan. Men nej, istället för att göra dem sitter jag här och bloggar. Inte så smart, egentligen, men jag känner mig omotiverad av nån anledning. Från och med nästa vecka ska jag börja planera och göra läxor flitigt. Har tonvis av läxor och ett stort matteprov på måndag, haha jätte intressant tycker ni men men. :P

Missade Gossip Girl igår, fan ! Ska kolla på reprisen men jag vet inte när den går. :/ Men en glad nyhet är iaf att Grey´s Anatomy har säsongspremiär den 13 februari kl. 21.00 (hoppas denna information är sann !) så jag lääängtar ! :DD Ni flitiga läsare vet säkerk vid det här laget att jag är smått besatt av Grey´s. 8-) hihi !

Imorgon har jag ingen matte på morgonen så det betyder att jag börjar 12.25 med två timmars historia och sen ska jag träffa en kompis och vi ska käkaaa. :D Ser fram emot det, har saknat denna kompis. :)

Jag undrar vilka som läser min blogg. Jag har märkt att antal besökare har ökat och ökar för varje dag som går och det är bara kul ! :D Fast jag är lite nyfiken på vilka som läser, det är ju bara kul att veta. :P Vet ju redan att vissa av mina kompisar läser så de vet jag men resten då ? Kan inte ni typ skriva en kommentar och säga vad ni heter och typ vart ni bor, t.ex. Anna, bor i Stockholm. :P Om ni har själva har blogg, skriv länken så jag kan spana in er ! :))
  Jag hoppas ni skriver, skulle bara vara trevligt. :DD


Nu har jag tråkigt, ska hitta en rolig lista att fylla i. :P So long !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0