Martes - la helvetica

Tjoho, alla glada därute ! =)

Tisdagar är mina helvetesdagar just nu, har spanska som sista lektion och slutar halv fem. :(( Borde egentligen inte sitta här och klaga, det finns folk som har det värre och dessutom så har ungdomar det väldigt skönt jämfört med vuxna som måste slita häcken av sig för att försörja sin familj. Men jag klagar ändå, var nämligen jättetrött idag och dessutom så är det ju mitt liv just som jag lever, så vad kan jag egentligen säga ? :P Kommer säkert längta tillbaka till den här tiden när jag är vuxen och har barn men men, då kan jag iaf läsa de här inläggen och skratta åt mig själv. :P
   Imorgon ska jag till Stadsbiblioteket igen, för fjärde gången under förra och denna vecka. Känns som om jag spenderar min fritid på att hänga vid bibblan istället för att vara ute med kompisar och fika eller shoppa. :P Haha, SB har blivit mitt nya hak, vill ni ha äventyr så är det bara å dra dit, väldigt skoj, man kan bilda värsta hoppborgen utav böckerna och dyka rätt in i Shakespeares värld. XD

På torsdag ska jag träffa min bästis ! (h) Har saknat henne. :) Ska bli dunderkuuul. :D

Ååh, jag älskar den nya designen ! Den är så jävla snygg och stilren. Dessutom, om ni har märkt det så står mitt namn skrivet i chokladaktig stil. :P Coolt, va ? Och så har jag ju också min favoritserie där på headern, nämligen...Grey´s Anatomy ! Wihoo. :D

Fick hem mina omdömen från höstterminen idag ! De var bra, jag är nöjd. :)

Nu ska jag läsa lite i en bok och sen antagligen lägga mig. God natt !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0