My little duck

God kväll !

Hinner typ inte blogga lika ofta som förut men läxorna strömmar in och så har jag grupparbete och en massa saker att göra så när jag väl kommer hem vilar jag och äter. :P
   Men idag fikade jag med Fanny efter SB på Wayne´s Coffe och det var supertrevligt. :)

Heath Ledger är alltså död.. Jag kan fortfarande inte fatta. Hade en jättelång diskussion med min kompis i telefon (vi snackade typ i två timmar, inte bara om Heath såklart..) och vi båda kom fram till samma sak: Det känns jättesorgligt och overkligt att han är borta.

Imorgon ska jag träffa en kompis och vi ska ut å äta ! Mat är det bästa jag vet, kan inte leva utan mat, alltså. :D Oj, leva utan.. Ja, jag kanske inte borde skriva så eftersom H. Ledger nyss har avlidit men men...

Tänkte lägga upp ett klipp där Eric Dane är med i Ellen DeGeneres show. Han spelar Mark "McSteamy" Sloan i Grey´s Anatomy (sååklaaart !) och här blir han intervjuad av Ellen. Det visas även en scen från den nya säsongen, fast den är väldigt kort ! (Ingen megaspoiler, lovar !)

Eric Dane on Ellen



Mon pétit canard. Åh, vad sexigt han säger det. ;)
Längtar jättemycket till säsong fyra av Grey´s, kan inte den bara ta och sätta igång, NU ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0