Random talk

Hej alla pigga och glada !

Bloggen funkade inte igår så jag kunde inte skriva något. :S Den är fortfarande trög just nu, hoppas inlägget jag skriver publiceras annars kmr jag bli sur. Men jag är på jättebra humör idag, träffade min kompis och allt känns så otroligt skönt. Jag säger bara, har ni dåliga dagar eller bara mår allmänt dåligt, TRÄFFA DEN PERSON SOM FÅR ER Å MÅ BRA !! Det funkar för mig. :P

           Lovade Majken att skriva om henne i min blogg och hon lovade att spana in den...Hm, kmr inte in på statistiken men jag hoppas att hon åtminstone ägnat en tanke åt min kära blogg. ;)
  Well, Majken har gått från att vara kristen änglabrud till Rockyfantast ! Hela veckan har hon typ gått runt o boxats och varit fett taggad. Förut ville hon ta lumpen men hon har typ ändrat sig. Förresten, du var fin idag, Majken ! Älskar den där klänningen/långtröjan med paraplyet, skitsnyggt. ;)



Majken spöar skiten ur Spännis xD


Hm, vad ska jag skriva nu då ? Har inte hänt nåt speciellt under veckan faktiskt, bara skola å plugg. Men imorn är det fredag, en dag kvar innan helgen intar sin välkomnande plats. Gud vad härligt. :D
   Klockan 19.00 börjar Kavak Yelleri, min turkiska serie som jag älskar att se på. Kanske inte så intressant men bra allmänbildning o veta vad jag gör från 19.00 till 21.00 på en torsdagkväll ! ;)



Just det, när Velat och jag var ute idag så kom det fram en JÄTTEGULLIG liten flicka med två flätor, verkligen cutieface och vi ba snackade med henne men självklart ska vi alltid skoja till det, så Velat sa bitch, jag ba slyna till Velat och ungen fatta ingenting. XD (Bli inte upprörda nu, vi sa det inte till henne eller menade något illa, utan typ i en vanlig mening som "Gillar du godis, din söta bitch?" bara på skoj, alltså, jag älskar barn annars , fotnot, Velat är inte så förtjust i barn som man kan tro *ler med Mexico-Max javla haaaar och hans flikven) 
   Flickan heter Tanja och vi gav henne godis, föräldrarna älskade oss och sen ville hon inte gå därifrån när mamman sa att de skulle hem. Haha, någon blev visst lite förtjust i dig, Velat ? ;P



(Adorable, visst ?)



Hejdå !!




Kommentarer
Postat av: majken

Gumman, tack för att du ville ha med mig i din fina blogg, jag känner mig väldigt stolt att du skriver så fint om lilla mig, tack!

2008-01-13 @ 19:43:10
Postat av: Aysi

Hihihi varsågood sötnoos :)

2008-01-13 @ 20:19:00
URL: http://littlehouse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0