Saknar

image90


Kom nyss hem
från att vara ute med mamma å pappa. Vi har handlat jättemkt mat, ikväll blir det god mat och läckra efterrätter, bland annat Almondys snickers tårta. Och så är det också en asbra turkisk serie på tv, Genco heter den. :D Lyckkväll !!

Pratade nyss med morfar & mormor, gud vad jag har saknat dem ! Jag har inte sett de sedan förra året i somras och nu i sommar ska vi åka till Turkiet insallah... Fan att de bor så långt bort, önskar att alla mina släktingar kunde bosätta sig här i Sverige, för Sverige är ett så skönt land och jag är inte van vid hur man lever i Turkiet. Fast Turkiet är också bra, bara man kan språket asbra. :P Kan ju flytande turkiska, förstår allt men ibland kan jag ha svårt för att prata. Hemma pratar mina föräldrar turkiska medan jag svarar på svenska, ibland på turkiska också men bara om jag känner att jag kan förklara mig själv prima. :P 

Aja, nu blir det middag.


God kväll ! ; )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0