Saturday night fever

God morgon, kärt folk ! Okej, det är inte morgon utan snarare dag men det är så ljust och fint ute så det känns som morgon (brr, kaaaallt).
   Iaf, har några saker att berätta för dig min fina lilla blogg så jag börjar långsamt och ägnar ett inlägg åt varje grej som hände under lördagen. Ska bli spännande att läsa, visst ? ;) Haha, den som orkar och bryr sig kan läsa alla inlägg, (okej vem försöker jag lura, det är typ bara fyra pers som läser min blogg och en av dem är "fantasynörden som inte får nämnas vid (smek) namn" typ Hanane och kanske nån mer, vet ej) ni kommer nog tycka att det är skitkul eller skittråkigt, äh shit the same. :D

Iaf, snart ska jag börja skriva på min oändligt långa roman så förbered dig, ta på dig säkerhetsbälte eller en skål chips och sätt dig tillrätta & börja njuuuuuut !

Bifogar en bild för skojs skull.

image104

Visst är den SNYGG och HÄFTIG ? :O

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

riktigt grymma! :)

2008-01-20 @ 12:12:55
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0