Alfabetet som beskriver mig

A is for age: Snart 17! :D
B is for booze of choice: Men jag dricker inte, so sorry!
C is for career: Pluggar just nu.
D is for your dad's name: Mustafa
E is for essential items to bring to a party: Läppglans, parfym, pengar, mobil, kondom *hihi busigt*
F is for favourite song at the moment: Åh, vad svårt...Eller jo, har en! Star Wars - döön dööndada döön dööndada och nej jag skämtar inte! Har fasnat i huvudet och jag börjar tycka om den. :P
G is for favourite game: The Sims
H is for home town: Nacka
I is for instruments you play: Spelar inga men vill ta gitarr lektioner
J is for jam or jelly you like: Typ smultronsylt
K is for kids: I´m blessed with friends instead. =)
L is for living arrangements: Lägenhet med folksen!
M is for mother's name: Sabriye
N is for name of your crush: I once crushed a tree and named him Crutree, does that count?
O is for overnight hospital stays: En gång när jag blev magsjuk
P is for phobias: Småkryp...
Q is for quotes you like: "Never give up", "Make love, not war", "En sann vän är en sällsynt fågel", "Att vara lycklig är att ha ett  gott humör" och "Du får inte förlora tron på mänskligheten. Om några droppar i oceanen är smutsiga,
 så blir inte hela oceanen smutsig."
R is for relationship that lasted the longest: 1 år fast gissa när?! xD
S is for sartorial style: Vad betyder sartorial?
T is for time you wake up: Imorse vaknade jag klockan 7.00!
U is for underwear: *Privacy*
V is for vegetables you love: Morötter, salladsblad, röd paprika och gurka
W is for weekend plans: Plugga till mitt dumma prov. :/
X is for x-rays you've had: Tänderna
Y is for yummy food you make: Kalkonbitar med svarta oliver
Z is for zodiac sign: Vädur
Å är för åt dem som du vill skicka listan vidare till: Den som läser får väl ta, varsågod. :P
Ä är för älsklingstrend: Magtröjan... Paus... NOT
Ö är för en önskan just nu: Kan inte sommarlovet komma nu? Snälla Tomten! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0